Wednesday, March 6, 2013

Masa


Masa...


Hurm... Kalo ikotkan memang xcukup lah 24 jam sehari tuh.
Sejak 2 menjak nih, kestressan tu datang. Semuanya minta memenuhi kehendak masing2.

Bila keluarga memerlukan pertolongan, masa itu lah jugak kerja di ofis bertambah. Masa tu juga lah kawan2 minta ketemu. Masa tu jugak lah anasir2 luar duk pressure2. Saya penat. Saya perlu bagi masa kt diri saya juga. Saya boleh buat semua atas permintaan keluarga, kerja, kawan2 dan anasir2 luar, tp saya minta 1 je... Bagi saya masa. Dan jangan buat andaian dulu kenapa saya susah nak penuhi permintaan anda. Kenapa saya lambat nk tunaikan permintaan semua.

Walau badan saya penat, saya gagahi jugak memenuhi permintaan semua. Dan, saya akan bagitahu kalau saya betul2 tak dapat penuhinya. Bukan sengaja. Minta fahami saya.

Maafkan saya.
Maafkan saya ye BGFF.
Saya tahu kamu amat memahami saya.

Sekarang nih, keluarga No.1 bagi saya.
Tp, sy xpernah lupakan kamu, BGFF.


2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...