Thursday, December 1, 2016

Maaf Sebab tiada Update...




As Salam & Salam Sejahtera, 
Saya mewakili juga kepada owner blog ni meminta maaf sebab lama tak update, banyak kisah yg terjadi kebelakangan ini dan InsyaAllah jika ada kelapangan & tiada keberatan, kami akan kongsikan beberapa cerita pahit manis yg berlaku di dalam keluarga kami. Bukan niat nak menunjuk, tetapi sekadar catatan untuk rujukan sendiri dimasa akan datang dan juga sama2 belajar jika ada yang ingign memberi pandangan terhadap kisah2 yg dikongsikan. 

InsyaAllah, tugasan pertama, saya akan habiskan cerita pengalaman Umrah saya tahun lepas (tahun ni punya sessi umrah pun dah bermula). Sebab tgk notification fb sy, rupanya dah setahun berlalu, InsyaAllah saya akan habiskan coretan pengalaman tersebut sebagai rujukan bersama. 

Kisah2 lain maybe wife saya akan kongsikan juga.. saya pun ada juga akan berkongsikan beberapa cerita jika diberikan kesempatan...  :-)

Akhir kata.. Jangan lupa follow blog Kata Hati Kami... hehe.. sesungguhnya yang baik itu datang dari Allah, dan yang buruk itu adalah dari kekhilafan kami sendiri. Jika ada apa2 dari doretan yang menggangu perasaan pembaca kami meminta maaf & harap dapat menegur kami dengan baik supaya kami dapat menambah baik penyampaian kami.. Macam penceramah pulak.. hehe.. 

Ok la dulu ye.. Salam Sayang dari kami Sekeluarga... :-)

**P/S-- Nak mintak bantuan pemilik utama blog ni.. nak mintak updatekan beberapa info terbaru ye.. dan juga interface.. hehe.. 

Assalamualaikum... 

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...